Contact

Maak hieronder uw keuze als u een vraag/opmerking, klacht of restitutieverzoek heeft.

Parking + Protection

Kruisplein 25
3014 DB, Rotterdam

Postbus 501
3000 AM, Rotterdam

Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 08.30 - 17.00 uur.

+31(0)88 - 0021400
+31(0)88 - 00 21 499
info@parking-protection.nl
Routebeschrijving

KVK nr. 18041770
BTW nr. NL 8041.23.974.B01

  • Is er camera toezicht in de parkeervoorzieningen?

    In iedere parkeervoorziening van Parking + Protection is er 24 uur per dag en 7 dagen per week cameratoezicht. Het is echter wel zo dat er niet in alle ruimtes van de parkeervoorziening cameratoezicht is.

  • Wat kan ik doen als ik mijn geld niet terug krijg uit de betaalautomaat?

    Indien er problemen zijn met de betaalautomaat, neem dan via de intercom van de betaalautomaat contact op met een medewerker van Interparking. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice op tel: +31(0)88 - 0021400.

  • Kan ik gratis parkeren met mijn mindervalidenkaart?

    Voor gebruik van een mindervalideparkeerplaats dient u te betalen bij de betaalautomaat. Bij sommige ziekenhuizen ontvangen mindervaliden korting op het parkeergeld.

  • Wat te doen bij een calamiteit of schade?

    Parking + Protection heeft per parkeergarage een calamiteitenplan. Wij verzoeken u bij signalering van een calamiteit, Parking + Protection direct op de hoogte te stellen via een medewerker in de parkeergarage of via de intercom. Volg de instructies op van onze medewerkers.

    Bij brand of een andere gevaarlijke situatie, verzoeken wij u direct de parkeergarage te verlaten via de daartoe aangegeven vluchtwegen. Haal niet uw auto op in een dergelijke situatie.

    Wanneer u een ongeluk heeft gehad, kunt u bij de servicemedewerker een schadeformulier ophalen. Bij schade aan de parkeervoorziening, verzoeken wij u samen met de servicemedewerker een schadeformulier in te vullen.

  • Hoe kan ik een klacht indienen?

    Indien u niet tevreden bent over onze dienstverlening verzoeken wij dat te melden bij onze servicemedewerker. Ook kunt u uw klacht indienen via het formulier op onze contactpagina.

  • Kan ik nog een kwitantie krijgen nadat ik betaald heb?

    Indien u vergeten bent een kwitantie te vragen op het ogenblik van de betaling, dan kunt u via de intercom contact opnemen met een medewerker van Interparking. Heeft u de parkeervoorziening reeds verlaten? Dan kunnen wij helaas geen kwitantie meer voor u verzorgen.

  • Zijn er medewerkers van Parking + Protection aanwezig op de parkeerlocatie?

    Parking + Protection is voorstander van de aanwezigheid van servicemedewerkers in een parkeervoorziening. Zij hebben een belangrijke informatieve functie richting de parkeerders en zorgen dat de parkeervoorziening schoon, heel en veilig blijft.

    Op rustige momenten, wanneer er geen medewerker aanwezig is dan kunt u via de intercomknop op de betaalautomaten en in -uitrijzuilen contact opnemen met onze centrale meldkamer.

  • Wat kan ik doen wanneer ik mijn parkeerticket kwijt ben?

    Indien u uw parkeerkaart kwijt bent, kunt u via de intercom contact opnemen met onze servicemedewerker. Zij zullen u ter plaatse adviseren.

  • Hoe kan ik betalen in de parkeervoorziening?

    Op de detailpagina van elke parkeervoorziening treft u de betalingsmogelijkheden aan. Klik hier voor welke parkeervoorziening u de mogelijkheden wilt bekijken.

  • Wat kan ik doen in geval van een probleem bij de in- of uitrit?

    Bij iedere in- en uitrit is er een "intercom" die u verbindt met onze servicemedewerkers. Onze servicemedewerkers zijn 24 uur 7 dagen per week beschikbaar. Meld vervolgens uw probleem aan ons personeel.

  • Wat is de maximale doorrijhoogte van de parkeervoorzieningen?

    U vindt de maximale doorrijhoogte op de detailpagina van de parkeergarage. Klik hier voor een overzicht van de detailpagina's van de verschillende parkeervoorzieningen.

  • Kan ik mijn auto na openingstijd nog ophalen?

    Voor de exacte openingstijden verwijzen wij u naar detailpagina van de desbetreffende parkeervoorziening. Klik hier voor een overzicht van de detailpagina's van de parkeervoorzieningen. Heeft u andere vragen in verband met het ophalen van uw auto, neem dan contact op met onze klantenservice tel: +31(0)88 - 0021400.

Parking + Protection
Kruisplein 25
3014 DB Rotterdam
Nederland
T. +31(0)88 - 0021400
E. info@parking-protection.nl



Is onderdeel van
Interparking